Ankomst

HEJ!
Jag har nu kommit till fjälen. Jag har inte hunnit att åka några skidor än =(
Fast det är inte så konstigt p.g.a att jag kom hit ungefär kvart över fem.(nu är klockan halv åtta)
Jag har varit ute och försökt att bygga en snökoja, fast det gick inte så bra.
Jag hhade ingen spade eller något(en jättestor snöskyfel fanns, fast den är för stor).
Jag hann i alla fall gräva ett hål med händerna ca 1halvmeter in i en jättesnöhög.
Det var kanske jobbigt att åka hit!
Vi har lite tur eller otur(vad man tycker). Våran stuga ligger ungefär 4meter från en liftt(jag vet inte hur lift stavas).
Jag såg på "Sälskapsresan" i bilen påväg hit.
Det enda som är lite trist är att jag har kanska ont i halsen!
Fast jag har några jättebra halstableter så när det gör ont går det över på ca 5minuter(efter man tagit halstableterna)
Annars mår jag bra och stället är kanon!  =)
Bara stugan jag är lite missnöjd över, jag trodde att den skulle vara lite finare.
Fast den är helt okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0