Text + en film

Hej!

För någon dagsen fixade jag en ny hader(texten där uppe(det står nu "KUUL")
Jag blev faktiskt nöjd! Fast det tog kanska lång tid.
Jag har inte skrivit så mycket sista dagarna för jag har inte varit vid datorn så mycket sista dagarna!
Och när jag har varit vid datorn har jag varit tvungen att göra annat :(
 I vilket fall hade jag tänkt att skriva lite nu.
Ljust det, var det någon som såg på  "Let`s dance" igår, det gjorde jag!
Jag tyckte det var bra att Elisabett åkte ut. Jag tyckte inte hon var bra.
Fast hon vart bättre mot slutet(fast inte lika bra som dom andra).
Här kommer en film
 
Jag kom på en smiles
oo
  |
__


Nu kommer jag inte på mer att skriva om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0