Brand på låtsats!

Hej! Igår var jag med en kompis(min granne) Vi såg bland annat på Let`s dance, det var roligt. Fast något ännu roligare är idag Melodifestivalen. Jag tror nästan alla tittar på den, men jag vet inte(kommentera gjärna). Vem tycker ni har varit bäst på Melodifestivalen, jag tycker Snälla, Snälla var sämst! Fast man Behöver ju inte lika!

Jag kommer ihåg en gång när brandlarmet gick på vår skola och vår fröken stod och tog på sig sjal, vantar, mössa, skor, jacka och så vidare undertiden bradlarmet gick! det tog ca 10minuter för henne att ta på sig, underr tiden hann branbilar med branmän komma och titta vart det bran om det bra och det gorde det inte! Alla på hela skolan stod ut en del i kortärmad tröja och strumpor vissa barfota, fast de var bara dom som inte ville bli  blöta om strumpor(dom tog av sig dom) Sen när alla fick gå in så kom vår frlken ut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0