=( och =)

FÄRRE BESÖKARE
Mina besökare  har tyvär blivit färre. Jag vet ej om det beror på att jag lägger ut inlägg för sällan.
I så fall kan jag medela att jag i alla fall försöker skriva nya saker så ofta det går.
Fast på sista tiden har jag inte hunit med det =(
Om ni vill att jag ska skriva om npgot särkilt så skriv gärna en kommentar så ska jag försöka göra det!

TV
Igår kollade jag på "TALANG 2009".
Jag tyckte det var ganska bra förutom att det nästan bara var småklipp av alla uppträdningar!
Ni får gärna skriva en eller flera kommentarer om vem eller vilka ni tyckte var bäst och sämst?
Vem tyckte ni var bäst i juryn?

TV2
Är det någon mer än jag som har tänkt att se "Robinsson" ikväll?
Jag brukar se på det för att det är ett roligt pogram.
Det är även lite spännande att följa det.

VÄDRET
Är det någon som inte gillar att det har blivit bättre väder(Idag kunnde man vara ute i kortärmad och ändå nästan svetas).
Jag ska snart åka till fjällen och där ska det vara ca 0grader hela denna vecka!
Fast man får väl njuta av den värmen man hinner få.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0