Skidåkning

Hej!
Jag har tänkt att försöka skriva lite varge dag om hur det är häri fjällen där jag är.
Så jag börjar väl idag och skriver lite. även igår skrev jag lite.
Idag har jag köpt liftkort och åkt lite skidor. Det var jätte roligt!
Jag har tänkt att åka lite till om någon timme eller så.
Men först så vill jag blogga lite!
Imorsen  när jag gick ut fick man nästan ont i ögonen av att det var så ljust, det var snön som lyste upp. 
Det var en anolunda känsla!

Jag är fortfarande snuvig och försyld så det är lite trist med det.
Fast annars så mår jag bra.
Jag sitter nu bredvid ett fönster som man ser ut till liften, så ljust nu sitter jag och kollar på dom som åker lift!
Nu kommer jag inte på mer att skriva tyvär, Hej Då

Läs gärna mer någon gång =)

Jo en sak till kom jag på.
Jag hittade en bra film jag ska lägga ut
Den är inte så bra i början fast på mitten av klippet så tycker jag att den är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0