Rastlöshet

Hej!
Jag har nu inget att göra eftersom att skidliften stänger fyra.
Jag gick in då och tänkte skriva lite här fast internet fungerade inte!
Men som ni märker soå har jag nu fixat det.
Det är lite jobbigt att liftarna stänger så tidigt fast... man orkar inte åka hur mycket som helst =(
Nu ska jag äta mat.
(10minuter paus innan jag skriver resten)
Hej! Nu forsätter jag att skriva.
Min lillebror har varit på en vårdcentral eller sjukhus, vet inte riktikt.
Jag har fortfarande inget att göra, har tänkt att ladda ner mina bilder jag tagit till datorn snart.
Jag kanske ska lägga ut lite bilder snart... fast tills dess så kommer jag inte på så mycket att skriva om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0