Bilder från mig!

Hej!
Jag har varit ute lite förut men modde dåligt efter en timme så då gick jag in.Annars har det varit bra!
Och nu tänkte jag lägga ut lite bilder också!

Bilden är tagen på en bro som vi åkte förbi när vi åkte till fjällen!
Bilden är från en rastplats bradvid bron. Bilden tagen av mig!


Bilden är på Arvid och jag har tyvär inte hunnit vända den eller roterat den som det heter!
Även denne bild är tagen på rastpltatsen och av mig.


"Finn 3 fel" På dessa två bilder finns det tre saker som skiljer sig mellan bilderna.
Skriv en kommentar vad de 3 skillnaderna är. Första pris: en resa till Hawai! värd 200 kr.
Den är tagen högst upp i baken och är inte tagen av mig!(Av min pappa)


Nu kommer jag inte på mer att skriva så detta får räcka
Läsa gärna mer någon gång på  http://kuul.webblogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0